Header

kaprun kaprun kaprun

Megjöttünk !

Csodás napokat töltöttünk a Kaprun felett magasodó Kitzsteinhorn gleccseren. Pazar idő kék éggel és véget nem érő napsütéssel

kaprun

Szépen kezelt és jó széles pályákkal a gleccseren. Míg fenn a hegyen az örök hó birodalmában húztuk a szezon első íveit, addig lenn kellemes napsütésben sétálgattunk Kaprun utcáin és a Zell-i tó partján.
Igazi síelés és fotós idő volt fantasztikus kilátásokkal a hóval és jéggel fedett háromezresekre és a smaragzöld völgyek közt csillogó mélykék Zell-i tóra.
Síelés után kellemes wellness-el lazítottunk és végül finom vacsorával zártuk a napot.

kaprun

Minden kedves Síelőnek és Hódeszkásnak szeretném megköszönni a részvételt.

Az idei évben (2008) novemberben és decemberben újra megyünk. Ugyanennyiért, ugyanide, ráaadásul decemberben már a hotelhoz közel fekvő Maiskogelen és a Zell-i tó felett emelkedő Schmittenhöhe sípályáin is lehet majd síelni, hódeszkázni.
Síoktatásra mindkét túrán lesz lehetőség!

Fotóalbum a kapruni besíző túráról.